2009

18.07.2009 - 25.07.2009 Chorvatsko/Krk

Prožil jsem se super lidima z Veselí nad Moravou nádhernou dovolenou v Punatu (Krk-Chorvatsko). Na jeden den jsme si pronajali motorový člun a s ním jsme jeli asi 20 km podél pobřeží do města Baška… Byla to krásná plavba…

Už cestou domů jsem věděl, že chci být kapitánem lodi......

15.08.2009 - 22.08.2009 Mušov

Během dovolené na vodní nádrži Nové Mlýny jsem poprvé zkusil a poznal krásu plachtění na katamaránu v místní půjčovně YC Dyje ..........

29.08.2009 - 30.08.2009 Hartvíkovice

Jezdil jsem na motorovém člunu na Dalešické přehradě, pramice o výkonu 2,5 KW sice nedávala kdoví jakou rychlost, ale zato jsem jsi mohl více vychutnat místní přírodu. Jen mě mrzí, že zde na přehradě není žádný yacht club ani marína, mám to kousek od domu, škoda...
Půjčovna se nachazí v místním kempu Hartvíkovice, více info na Wilsonka

04.09.2009 - 13.09.2009 Chorvatsko

V pátek ve 22:00 vyrážíme do Chorvatska na plachetnici jménem Rollami. Je to 9-ti metrová jachtička, se kterou jsme obepluli ostrovy Krk,Cres a Rab s kapitánem Radkem. Celý týden nám foukala silná Bóra (vítr z hor), takže jsme zažívali náklony i 45°. Můžu říct, že jsem se první dny fakt bál, ale ke konci plavby jsem už při oslábnutí větru zažíval nudu a chvílemi mi ten silný vítr chyběl.
Moc pěkná dovolená.....

22.09.2009 Přerov

Cesta do Přerova, hodina H....
Ano je ze mě kapitán, teda Vůdce Malého Plavidla, ale Kapitán zní lépe :-)
Zkoušky jsem dělal na SPS Praha

25.09.2009 - 27.09.2009 Lipno

Čtrnáct dní doma a už se mi stýska, tak jsem si objednal 5,8 metrů dlouhou plachetnici. Je tu pěkné zázemi přístavu a přehrada je fakt skvělá na jachting. V sobotu nám pěkně fučelo, posádka, která byla poprvé na plachetnici, byla zelená a k tomu všemu se ještě zavřela do kajuty...
V přístavu vedle mě stála loď polské výroby, zrovna ji majitel chystal pro dalšího zákazníka a nás pozval na prohlídku, loď je pro 7 lidí a ve výborném stavu, všem doporučuji........

17.10.2009 - 18.10.2009 Orlík

Tak jsem zpět z Orlíku... Jedním slovem? Zima!!!!!! V sobotu kolem 9:00 jsme si pronajali 8-mi metrovou Bavárii pro 6 osob, my jsme byli jen tři, takže spousty místa. Půjčovna sídlí kousek od hráze, tak jsme jeli proti proudu a skončili jsme na volné vodní ploše před hradem Orlík, kde se sešlo asi 15 jachet z yacht clubu Barrandov a svázali jsme se všichni v boční sestavě a jezdili sem a tam. Říkali tomu "souloďění", chodili přes lodě, nosili alkohol a připíjelo se na zdraví, pak nás pozvali do maríny a tam jsme pokračovali v ukončení sezony až do půlnoci....
V neděli jsme si zajeli na hrad Zvíkov, podívali jsme se na nádvoří, to už bylo 12:30,tak byl čas na návrat. V 16:30 jsme vrátili loď...
Jo a s větrem na Orlíku je to fakt o nervy, fouka zleva a a hned zprava, mění se....

23.10.2009 - 25.10.2009 Orlík

Tak v tomhle roce poslední akce na vodě ve složení: já, Jirka, Zuza,Tomáš a Hanka. Byli jsme se plachtit na Orlíku, tedy spíš jen na motor, vítr max 1,3m/s... V pátek jsme v Barrandovské zátoce převzali 8,5m dlouhou plachetnici Vivien. V sobotu jsme jeli směrem k hrázi a v neděli na hrad Zvíkov....

07.11.2009 Brno

Návštěva Boat Brno 2009. Před pár lety jsem se byl dívat na karavany. Rovněž na stejné výstavě, to mě lodičky ještě nezajímali. Ale pamatuji si, že jich tam bylo spousty. To se o týhle výstavě říct nedá. Byla tam jediná plachetnice a 5 motoráků. Byl jsem trochu zklamán. Zato tam bylo spousty Charterů, tak jsem aspoň získal další kontakty.Večer byla společná akce jachtařů v Pivovarské pivnici, bylo to fajn. Poznal jsem spousty nových lidí.

Name
Comment
Or visit this link or this one